Ada ustaz PAS yang CELAKA berani tak wala' arahan TG Pesiden PAS ni? | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Selasa, Mei 27, 2014

Ada ustaz PAS yang CELAKA berani tak wala' arahan TG Pesiden PAS ni?

Kalau ada terjemoh dengan mana-mana pimpinan PAS yang beraksi CELAKA menongkah arus, tolong simpan bukti, lepas habih PRK Teluk Intan ni tolong bentangkan bukti tu kita nanti peluku si CELAKA tu secara jamaah beramai-ramai.

Roketkini melaporkan:
"Jasa besar DAP merupakan penyebab utama mengapa PAS mengerah seluruh jentera untuk membantu Dyana Sofya Mohd Daud dalam Pilihanraya Kecil (PRK) Parlimen Teluk Intan, Sabtu ini.
Demikian kata Presiden PAS Haji Abdul Hadi Awang ketika menyampaikan ucapan semasa majlis Hi Tea di Taman Cecily, hari ini." - Roketkini.  
Aku harap dengan kedatangan Presiden PAS TG Hj Hadi ke PRK Teluk Intan dan bagi ucapan ucapan sampai macam tu sekali, takdak dah kut sali baki orang kuat PAS terutama sekali yang pegang title ustaz yang nak melawan arus.

Tambah-tambah dengan taujihat tertutup Presiden PAS dengan jentera tempatan yang katanya cukup 'keras' pasai apa PAS kena 'allout' bantu memenangkan calon DAP di PRK Teluk Intan ni.

Harapnya lepas ni takdak dah yang jadikan alasan isu hudud dan isu tudung calon DAP sebagai alasan untuk tidak 'all out' membantu menangkan calon DAP tu terutama sekali di kawasan majoriti melayu Islam di DUN Changkat Jong.

Satu aku nak minta tolong kalau ada terjemoh dengan mana-mana pimpinan PAS yang beraksi CELAKA menongkah arus, tolong simpan bukti, lepas habih PRK ni tolong bentangkan bukti tu kita nanti peluku si CELAKA tu secara jamaah beramai-ramai.

Dalam perkembangan berkaitan Harakahdaily melaporkan:
PAS melahirkan keyakinan undi daripada orang Melayu terhadap calon Pakatan Rakyat akan meningkat dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Teluk Intan 31 Mei ini.

Timbalan Pengarah Operasi Induk PAS PRK Teluk Intan, Salman Saleh berkata, keyakinan itu disuarakan berdasarkan respon daripada pengundi kepada jentera PAS yang turun ke lapangan.

Menurutnya, jentera diberi reaksi positif oleh para pengundi ketika berkempen dari rumah ke rumah khususnya di kawasan majoriti melayu seperti Kampung Bahagia dan Kampung Changkat Jong.

"Kami sudah kenal pasti strategi dan isu-isu yang sangat berkesan serta dekat dengan hati pengundi," katanya ketika ditemui di Markas Induk PAS, Padang Tembak dekat sini hari ini. - Hrkh.
posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...