Kenali Umno Bahagian Parit Buntar | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Sabtu, Mac 13, 2010

Kenali Umno Bahagian Parit Buntar

Aku sebenarnya tak berapa nak kenai Umno Parit Buntar. Pasainya memang selama ni pun aku tak berapa nak ambik tau pasai depa pun. Malas aku nak kacau 'kerja' orang lain. Apa yang aku tau pun cuma setakat yang aku dengar di kedai kopi ja. Yang lainya apa yang aku jumpak cari di internet.

Sambungan dari posting aku kat sini yang kata Umno Parit Buntar bakal ada Laman Web sendiri, hasil carian aku hari ni aku jumpa laman tu kat sini.

Ingatkan hebat tara mana, rupa-rupanya takat tu ja. Kalau tengok kepada web tu, langsung aku tak takut. Yang aku mushkil tu pasai apa jawatan Datuk Raman tu 'Pemangku Ketua Bahagian"? Dia pangku dari sapa pulak?

Apa pun sebagai rekod elok aku simpan kat sini senarai pimpinan Umno Parit Buntar.

AJK Bahagian



Ajk Pemuda Bahagian


Ajk Wanita Bahagian


Ajk Puteri Bahagian

Gambar untuk Ajk Puteri memang macam tu, jangan pulak ada yang paham depa ni semua  pi kerja kontrek dah laa..


Nota kaki makan cekam: Kalau teruk sangat Umno Parit Buntar ni sampai takdak yang boleh jadi webmaster, bagi kat aku ja la jawatan tu. Aku bukan nak banyak pun, boleh dapat macam yang Salahuddin dapat dari PKR masa jadi Setiausaha Agung dulu dah laa... boleh la Bang Lah *******g


Media Pengiklanan Baru 
Baca Email dapat cash
Iklan text di sini, cuma RM10

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...