Alhamdulillah, TG Nik Aziz cuma sakit gusi dan tekak | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Isnin, November 09, 2009

Alhamdulillah, TG Nik Aziz cuma sakit gusi dan tekak




Ya Allah ya Tuhanku. Selamatkan lah Tuan Guru Nik Aziz walau bagaimana pun keadaan beliau sekarang dan dimana jua beliau berada. Pelihara lah beliau dari segala fitnah dunia dan tempatkanlah beliau di kalangan kekasihmu ya Allah… Amin ya robbalalamin!
Sumber : fluxlounge


Alhamdulillah, rasa lega bila baca berita ni.  Tak perlu risau pasai kesihatan TG Nik Aziz. Doktor pen mengesahkan. Walaupun berdarah banyak di mulut, sebenarnya cuma masalah gusi dan tekak.

Mengulas mengenai tahap kesihatannya, katanya, beliau dimasukkan ke Institut Jantung Negara (IJN) selama dua hari sejak Jumaat lalu selepas mengalami pendarahan di mulut.

"Ketika bangun tidur jam 1.30 pagi (Khamis lalu), darah penuh di mulut saya dan saya ingat disebabkan limpa atau jantung, tetapi bila buat pemeriksaan, doktor mengesahkan tiada masalah, rupanya gusi dan tekak.

"Ketika itu saya rasa berdebar sungguh hati, tak pernah berlaku pendarahan begitu banyak. Hari ini (semalam) rasa segar sikit, tetapi selera makan tak ada lagi, pagi ini pun tak makan lagi," katanya. [bharian]


Media Pengiklanan Baru 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...