Aku beli online lagi | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Rabu, Oktober 26, 2005

Aku beli online lagi



Ingatkan dah nak berenti dak shopping online, rupa-rupanya tak. Hopefully barang tu masih baik bagai dikata....

Rupanya dah banyak dah aku shopping kat Lelong.com.my ni. 5-6 ratus jugak laaa campur lagi yg ni 7 ratus lebih dah ni, campur lagi PC yg yg tak menang tapi menang, dekat-dekat 1.5ribu dah. Gilaaaa....

Tah apa-apa benda yang aku beli. Yg agak boleh pakai pun aku ada beli modulator dgn usb yg boleh main mp3.Modulator tu RM108/=, Pendrive RM45/= pasang kat tempat cucuh rokok dalam kereta, lepas tu tune kat radio, 88.7mHz.

Lagi satu PC P3 1Gb c/w Geforce. PC ni actually aku kalah bidding tapi sebab malaun yg menang bidding tu tak mau, the seller offer kat aku. Kira oklaa RM500/= tanpa monitor.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...