Penchachai Umno tuduh Anwar arah bunuh Chin Peng mati 16 September? | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Khamis, September 19, 2013

Penchachai Umno tuduh Anwar arah bunuh Chin Peng mati 16 September?

Dan macam biasa semua ni Anwar punya kerja. Nak bagi lagi menusuk depa punya hikayat, depa tambah yang bukan saja-saja Anwar suruh bunuh Chin Peng mati pada 16 September tapi Anwar sebenarnya diarahkan oleh Yahudi.

Satu blog penchachai Umno BN tulis:
Mengikut maklumat yang disampaikan oleh seorang teman yang mengikuti perkembangan Chin Peng, bekas pemimpin komunis ini sebenarnya telah 6 bulan berada di hospital berkenaan.

Khabarnya Chin Peng telah berada dalam keadaan 'technically dead' sejak sekian lama dan hanya bergantung kepada mesin untuk terus hidup. Sememangnya perkara ini telah dirancang. Pagi 16 September, 'life support machine' telah dicabut atas arahan orang berkepentingan. Persoalannya siapa yang merancang?? - Blog Penchachai  
Tak habih-habih la penhachai Umno BN berkhayal, naik kesian pulak aku tengok. Bukan takat masa hidup dia depa tak bagi dia balik ke tanah tumpah darah dia, bila dah mati pun abu dia pun depa tak bagi bawa balik, tak cukup dengan tu difitnah lagi pulak tu.

Tak berenti setakat tu, blogger penchachai tu tulis lagi:


Dan macam biasa semua tu Anwar punya kerja. Nak bagi lagi menusuk dan mudah puak-puak Melayu yang bangang dalam Umno percaya depa punya hikayat, depa tambah yang bukan saja-saja Anwar suruh bunuh Chin Peng pada 16 September tu tapi Anwar sebenarnya diarahkan Yahudi, siap bubuh nama lagi untuk konspirasi tu.

Kalau betul memang ada konspirasi macam tu dakwa la Anwar ke Mahkamah Antarabangsa. Takkan kut 'teman' yang kata macam tu tak berani nak jadi saksi dan bagi khabar tampa bukti.

Lagi cantik kalau ada video rakaman. Takkan takdak kut, tara Anwar nak pi main dengan cinadoll pun hangpa boleh pasang videocam takkan untuk episod yang cukup kontroversi dan satu lagi peluang keemasan macam tu yang hangpa tak mau pasang.

Takkan kut takdak awek jururawat kat hospital tu contohnya yang hangpa boleh bagi rasuah mintak tolong pasang videocam tu. La ni bukannya payah, bawa pen James Bond selit kat poket baju pun ja.

Langsung tak logik penchachai Umno lepaskan peluang terbaik macam tu untuk buktikan yang Anwar memang agen Yahudi...

Apa pun, Bangkok Post melaporkan:
Ong Boon Hua, better known as Chin Peng, died at 6.20am, 11 days after being admitted to hospital and just a month before he could celebrate his 89th birthday in exile, some 1,000 kilometres from his birthplace in Sitiawan.

A statement released to the media said he had died ''after a long struggle with illness''. - BangkokPost.
Kalau betul dah 6 bulan dengan 'life support machine' patutnya depa pilih tarikh 31 Ogos, lagi power dari tarikh 16 September... tak ka bangang punya hikayat...  Hahaha...

Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...